Společnost Abrex, s.r.o. je největším českým výrobcem kovových sběratelských modelů. Soustřeďuje se výhradně na československé a české automobily a motocykly značek Škoda, Tatra, Praga a Jawa.
Základním materiálem pro výrobu modelů Abrex je kvalitní zinková slitina ZAMAK. Interiéry, volanty, další drobné díly a doplňky jsou z plastu. Barvy a polepy modelů volí Abrex ve stejných odstínech, jaké jsou na skutečných vozech.
Základem produkce Abrexu je měřítko 1:43, 1:18 a 1:72.
Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a další detaily. Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Originální maják Abrex, který Abrex montuje na modely Škoda Favorit a Škoda 1203 Součástí odlitku těla tohoto originálního majáku Abrex jsou dva kolíčky, které zapadají do dvou otvorů na střeše modelů Škoda Favorit a Škoda 1203 - Abrex 1:463 Výrobce: Abrex, s.r.o. Měřítko: 1:43 VYUŽIJTE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPU v našem partnerském e-Shopu:...
Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPU v našem partnerském e-Shopu: Model DEPO Shop www.modeldepo.czjedno společné poštovné slučuje se částka pro poštovné ZDARMA
Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
První škodovácké kupé pro legendátním "eRku". A zároveň předstupeň ke Škodě Rapid, poslednímu socialistickému vozu se "sportovním" image. Historicky věrné provedení a detaily. Velikost: 1:43Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Česko Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Kola, která se v 80. letech sériově montovala na vozy Škoda 105, 120, 125, 130, 135, 136, Garde, Rapid a další. Tato kola používali motoristé i na starších škodovkách, na přívěsných vozících a pro další účely. Originální kola s osami z nového modelu Škoda Garde (1982) - Abrex 1:43, kód 143ABS-722 Obsah sady: 4 originální disky kol 4 originální...
Originální kartonový přebal na 3 vitrínky modelů Abrex ve velikosti 1:72 ABREX 1:72
"Jak jsme žili v 60. letech" Model z fotografie: rozvážková „stejšna“ ŠKODA 1202 Jihomoravských drůbežáren Velké Pavlovice n. p. z konce 60. let Věrně upravený model Abrex 143ABS-729MN Úpravy Model DEPO:potisk profesionální voděodolnou technologií tampo printautentické SPZ břeclavského okresu (Velké Pavlovice) z druhé poloviny 60. letpozadí s...
SLEVA: Na přebalu chybí štítek s kódem modelu RECENZE MODELU na webu Model DEPO Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Model s pozadím s barevnou fotografií historické budovy Českého rozhlasu Altenativou je pozadí s retro stylizovanou historickou budovou Českého rozhlasu (jako pozadí modelu Abrex: Škoda Octavia IV - 100 let ČRo) Satelitní anténu si můžete libovolně otočit podle svislé osy Druhý ze satelitních "přenosáků", které v rozhlasu nahradily legendární “kávéčka”...
Model s pozadím s retro stylizovanou historickou budovou Českého rozhlasu (jako pozadí modelu Abrex: Škoda Octavia IV - 100 let ČRo) Altenativou je pozadí s barevnou fotografií historické budovy Českého rozhlasu Satelitní anténu si můžete libovolně otočit podle svislé osy Druhý ze satelitních "přenosáků", které v rozhlasu nahradily legendární “kávéčka”...
Vitrínková krabička Abrex 1:43 Rozměry (d x š x v): 147 x 82 x 65mm Součásti kompletu:- čirý kryt- černý univerzální podstavec s dvěma kruhovými otvory o průměru 75mm a roztečí 32mm bez potisku (pro všechny modely osobních aut Abrex 1:43)- kotevní plastové "účko" s distančními kolíčky- univerzální kartonový přebal s logem Abrex- neobsahuje šroubky...
Originální "větší" kartonový přebal na "větší" vitrínku modelů Abrex z novějších edicí Přebal rozměrově pasuje na vitrínky novějších edicí Abrex ve velikosti 1:43, např. Škoda Fabia III R5, Škoda 1201, Škoda 1202, Škoda 105/120, Škoda Garde, Velorex, Tatra 603 apod. Doporučujeme přeměřit vitrínku - tento přebal je určený pro vitrínku s podstavcem o...
Série Model DEPO − OSOBNOSTI: Legendární posádka mladoboleslavské Škodovky, vítězi Barum Czech Rally Zlín 2016 − Jan Kopecký a Pavel Dresler Pozadí se vkládá za vitrínku. Podle ořezových značek si ho můžete oříznout a vlepit dovnitř. Výrobce: Model DEPO, LIMITOVANÁ EDICE 57 ks Výrobce modelu: Abrex Velikost: 1:43 Model: kov a plast Postavy a helma: ručně...
Série Model DEPO − OSOBNOSTI: Legendární posádka mladoboleslavské Škodovky, vítězi Rally Bohemia 2016 − Jan Kopecký a Pavel Dresler Pozadí se vkládá za vitrínku. Podle ořezových značek si ho můžete oříznout a vlepit dovnitř. Výrobce: Model DEPO, číslovaná edice Výrobce modelu: Abrex Velikost: 1:43 Model: kov a plast Postavy: ručně malovaný rezin, potisk...
Model Škody Felicia, která dominovala ve vozovém parku veřejnoprávního rádia ve druhé polovině devadesátých let. Automobilka Škoda Auto tehdy zapůjčila Českému rozhlasu několik škodovek. Zatímco Felicie zpravodajství nesly logo ČRo 1 Radiožurnálu, auta s logem mateřského Českého rozhlasu využívali pro reportáže a natáčení pořadů také redaktoři stanic ČRo...
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octavia dobře prodávala i na Západě. AZNP jich ale nedokázaly vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly řešení v jiné...
Škoda Octavia je designově asi nejkrásnější "obyčejná" škodovka vyráběná za komunistického režimu. Díky svým líbivým křivkám a přijatelné ceně se Octavia dobře prodávala i na Západě. AZNP jich ale nedokázaly vyrábět tolik, aby se stala kýženým "lidovým" vozem pro pracující lid. Tehdejší Československé automobilové závody (ČAZ) proto hledaly řešení v jiné...
Škoda Felicia je poslední reminiscencí "předlistopadových" škodovek a zároveň první škodovkou, která vznikla pod křídly koncernu VW. Svou koncepcí vychází Felicia ze Škody Favorit, která vznikla ještě za socialismu. Velkou výhodou Felicie bylo, že byla relativně levná, ale pro našeho řidiče a jeho rodinu zároveň dostatečně prostorná. Další typy škodovek...
Vůbec první Škoda Favorit, která začátkem 90. let sloužil jako reportážní vůz Zpravodajství Českého rozhlasu. Automobilka Škoda zapůjčila ČRo nejdříve 3 a pak 5 favoritů pro zpravodajství Praze, Brně, Plzni a Ostravě. Zajímavé je, že vozy nesly logo Škoda, identifikaci koncernu VW a škodovácké služební SPZ "MBS a 4 číslice. Logo ČRO a nápis Radiožurnál se...
Vůbec první Škoda Favorit, která začátkem 90. let sloužil jako reportážní vůz Zpravodajství Českého rozhlasu. Automobilka Škoda zapůjčila ČRo nejdříve 3 a pak 5 favoritů pro zpravodajství Praze, Brně, Plzni a Ostravě. Zajímavé je, že vozy nesly logo Škoda, identifikaci koncernu VW a škodovácké služební SPZ "MBS a 4 číslice. Logo ČRO a nápis Radiožurnál se...