Nejznámější československá a česká automobilová značka. Představovala vždy hlavně masově vyráběné solidní osobní vozy nižší a nižší střední třídy. Do vzniku komunistického režimu ale vyráběla auta všech tříd, včetně sportovních nebo luxusních a reprezentativních vozů nejvyšší třídy. Automobilová značka Škoda vznikla poté, co Škodovy závody v Plz...
Nejznámější československá a česká automobilová značka. Představovala vždy hlavně masově vyráběné solidní osobní vozy nižší a nižší střední třídy. Do vzniku komunistického režimu ale vyráběla auta všech tříd, včetně sportovních nebo luxusních a reprezentativních vozů nejvyšší třídy. Automobilová značka Škoda vznikla poté, co Škodovy závody v Plzni, strojírenský koncern Akciová společnost, zakoupil v roce 1925 mladoboleslavskou automobilku Laurin & Klement. Automobilům propůjčil značku Škoda, kterou do té doby používal na jiné strojírenské výrobky. Poválečný režim koncern znárodnil a mladoboleslavskou automobilku přejmenoval na Automobilové závody, národní podnik (AZNP). Sídlo společnosti a středisko vývoje a výroby automobilů zůstalo v Mladé Boleslavi. Pobočné závody vznikly ve Vrchlabí, Kvasinách a později i Trnavě a Bratislavě. Značku Škoda komunistický režim naštěstí zachoval. Při privatizaci zakoupil v roce 1991 "mladoboleslavskou" škodovku německý koncern Volkswagen Group a proměnil ji v ŠKODA AUTO, a.s. Výrobu škodovek postupně rozšířil i do Polska, Číny, Indie, Ruska i do Německa.
Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal VYUŽIJE VÝHOD SPOLEČNÉHO NÁKUPU v našem partnerském e-Shopu: Model DEPO Shop www.modeldepo.czjedno společné poštovné slučuje se částka pro poštovné ZDARMA
LIMITOVANÁ EDICE 30 ks 30 a 30 a 30 – v předvečer 30. výročí vzniku České republiky vychází v limitované edici 30 dioramat k 30. výročí vzniku veřejnoprávního Českého rozhlasu. 1994 Škoda Felicia – Český rozhlas – s nejstaršími logy ČRo 2018 Škoda Fabia III Combi – Český rozhlas – se současnými logy ČRo Historicky věrné barvy, nápisy, poznávací značky a...
Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Čína Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
První škodovácké kupé pro legendátním "eRku". A zároveň předstupeň ke Škodě Rapid, poslednímu socialistickému vozu se "sportovním" image. Historicky věrné provedení a detaily. Velikost: 1:43Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Země výroby: Česko Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
"Jak jsme žili v 60. letech" Model z fotografie: rozvážková „stejšna“ ŠKODA 1202 Jihomoravských drůbežáren Velké Pavlovice n. p. z konce 60. let Věrně upravený model Abrex 143ABS-729MN Úpravy Model DEPO:potisk profesionální voděodolnou technologií tampo printautentické SPZ břeclavského okresu (Velké Pavlovice) z druhé poloviny 60. letpozadí s...
Model ze série Kultovní náklaďáky minulé éry a časopis Model: DeAgostini (formy IXO Models) Materiál: kovová karoserie, plastové doplňky Velikost: 1:43 Balení: blistr odtržený od reklamní podložky20102ŠŠŠ
SLEVA: Na přebalu chybí štítek s kódem modelu RECENZE MODELU na webu Model DEPO Velikost: 1:43 Výrobce: Abrex, s.r.o. Materiál: kov a doplňky z plastu Balení: černý podstavec se jménem vozu, průhledná plexivitrínka, kartonový přebal
Model s pozadím s barevnou fotografií historické budovy Českého rozhlasu Altenativou je pozadí s retro stylizovanou historickou budovou Českého rozhlasu (jako pozadí modelu Abrex: Škoda Octavia IV - 100 let ČRo) Satelitní anténu si můžete libovolně otočit podle svislé osy Druhý ze satelitních "přenosáků", které v rozhlasu nahradily legendární “kávéčka”...
Model s pozadím s retro stylizovanou historickou budovou Českého rozhlasu (jako pozadí modelu Abrex: Škoda Octavia IV - 100 let ČRo) Altenativou je pozadí s barevnou fotografií historické budovy Českého rozhlasu Satelitní anténu si můžete libovolně otočit podle svislé osy Druhý ze satelitních "přenosáků", které v rozhlasu nahradily legendární “kávéčka”...
Legendární tovární jezdec mladoboleslavské Škodovky Václav Bobek, který jel v roce 1950 závod 24h Le Mans v "Tudoru Sport". Střídal ho Václav Netušil. Výrobce modelu: Premium & Collectibles (IXO, DeAgostini) Výrobce minidioramatu: Model DEPO - postava Václava Bobka- helma Václava Bobka v závodu 24h Le Mans- pohotovostní konev Shell s benzínem- polep...
Model z fotografie LIMITOVANÁ EDICE 50 ks - certifikátem je přebal vitrínky, který je pro každý model vytištěný unikátně Upravený model: Premium Collectibles (IXO, DeAgostini) 1:43 Czech Auto Legends & Model DEPO Data o modelu 2001 Škoda Fabia I – Vojenská policie KFOR ▪ Série: Model podle fotografie▪ Zdrojový model: upravený Premium Collectibles...
TUTO OBJEDNÁVKU ODEŠLEME DO 3 DNŮ OD PLATBY Velká frajeřina z dob socialismu − stodvacítka s doplňky, které se daly sehnat jen na Západě nebo v Tuzexu: Model Abrex 1:43 v úpravě Model DEPO: 1. duralová kola "Kopretiny" - jedny z mála originálních hliníkových kol Škoda, která byla homologovaná i v ČSSR. Byla určená jen na exportní škodovky 2. "nasávací"...
Velká frajeřina z dob socialismu − stodvacítka s doplňky, které se daly sehnat jen na Západě nebo v Tuzexu: Model Abrex 1:43 v úpravě Model DEPO: 1. duralová kola "Kopretiny" - jedny z mála originálních hliníkových kol Škoda, která byla homologovaná i v ČSSR. Byla určená jen na exportní škodovky 2. "nasávací" kryt průduchů v přední kapotě - prodával se u...
Velká frajeřina z dob socialismu − stodvacítka s doplňky, které se daly sehnat jen na Západě nebo v Tuzexu: Model Abrex 1:43 v úpravě Model DEPO: 1. duralová kola "Kopretiny" - jedny z mála originálních hliníkových kol Škoda, která byla homologovaná i v ČSSR. Byla určená jen na exportní škodovky 2. "nasávací" kryt průduchů v přední kapotě - prodával se u...
Velká frajeřina z dob socialismu − stodvacítka s doplňky, které se daly sehnat jen na Západě nebo v Tuzexu: Model Abrex 1:43 v úpravě Model DEPO: 1. duralová kola "Kopretiny" - jedny z mála originálních hliníkových kol Škoda, která byla homologovaná i v ČSSR. Byla určená jen na exportní škodovky 2. "nasávací" kryt průduchů v přední kapotě - prodával se u...
Model z Kaleidoskopu modelů slavných vozů Škoda Nerozbalený v blisteru Model: DeAgostini (formy IXO Models) Materiál: kovová karoserie, plastové doplňky Velikost: 1:43 Balení: podstavec se jménem vozu, "vitrínková" bublina z tvrdého blisteru
Model z Kaleidoskopu modelů slavných vozů Škoda Nerozbalený v blisteru Model: DeAgostini (formy IXO Models) Materiál: kovová karoserie, plastové doplňky Velikost: 1:43 Balení: podstavec se jménem vozu, "vitrínková" bublina z tvrdého blisteru
Model z Kaleidoskopu modelů slavných vozů Škoda Nerozbalený v blisteru Model: DeAgostini (formy IXO Models) Materiál: kovová karoserie, plastové doplňky Velikost: 1:43 Balení: podstavec se jménem vozu, "vitrínková" bublina z tvrdého blisteru
Model z Kaleidoskopu modelů slavných vozů Škoda Nerozbalený v blisteru Model: DeAgostini (formy IXO Models) Materiál: kovová karoserie, plastové doplňky Velikost: 1:43 Balení: podstavec se jménem vozu, "vitrínková" bublina z tvrdého blisteru časopis Kaleidoskop slavných vozů Škoda č. 22
Model z Kaleidoskopu modelů slavných vozů Škoda Nerozbalený v blisteru Model: DeAgostini (formy IXO Models) Materiál: kovová karoserie, plastové doplňky Velikost: 1:43 Balení: podstavec se jménem vozu, "vitrínková" bublina z tvrdého blisteru
Předchůdce legendární Škody Octavia, která byla designově nejkrásnější "obyčejnou" škodovkou vyráběnou za komunistického režimu. Spartak byl prvním pokusem komunistického režimu dopracovat se k "lidovému" vozu pro široké masy pracujících. Přestože tato škodovka zůstala u koncepce, která měla původ ještě v předválečném Popularu, znamenala v poválečné...